Řecko - Cestopisy

lodí Orchestra východní středomoří

Celá tato plavba neměla jedinou chybu .prostě super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

Chtěla bych se tímto malým článkem podělit o dojmy z mojí první plavby lodí.
Naše loď byla Orchestra a pluli jsme z Benátek Bari, Katalokon, Santoriny.Atheny,Korfu,Kotor a zpět do Benátek
Cesta začala v Praze kde pro nás přijel menší mikrobus krásně pomalovaný lodí a nápisem Riviera tour.
Malým mikrobusem jsme jeli do Brna ,kde jsme nastoupili do velkého stejně krásně pomalovaného autobusu.
Tam jsme zasedli ,dostali řízek a očkovací látku zvaná slivovice.Ta byla po cestě ještě hodněkrát.
toto očkování se mi líbilo a nebolelo jako třeba proti tetanu.
Po cestě jsme nabírali ještě další mořeplavce.Cesta autobusem tam byla celkem ucházející hodně se stavělo,takže jsme se trochu protáhli.Před Benátkama jsme měli párečky kafíčko a přibližovali jsme se k lodi.
Tam jme odevzdali kufry a už čekali kdy nás zavolají k nalodění naší skupiny.
Hurá už jsme na lodi a naše skvělá delegátka Zuzanka nám ukazuje loď.Pak se jdeme ubytovat a hurá na večeři.Chodili jsme na servírovanou večeři,tam jsme se seznámili s našimi spolusedícími a zároveň pak i kamarády.
Po večeři jsme šli do divadla a pak za zábavou do některých z barů kde se hrálo tančilo a dobře sedělo u drinku. Tak to bylo po celou dobu plavby po večeři.
První ráno jsme připluli do Bari.Když jsme docházeli do města začalo pršet tak jsme skočili do mašinky a projeli si Bari i výkladem o městě.
druhý den jsme připluli do Katalokonu,kde někteří jeli auutobusem na výlet a my se vydali s manželem do toho malinkého městečka trochu se prošli já jsem se i vykoupala v moři a zase jsem šli na loď.
Ráno jsme se probudili mezi tmavými skálami s bílými domky.Byl to krásný pohled z kajuty,měli jsme balkonek.
Po snídani jsme se nalodili na čluny a vydali se na ostrov.Ještě před tím jsme se všichni dohodli ,že pojedeme na oslících.Tak jsme se vydali k oslí stezce.No když jsem je viděla tak mi začalo být divně.Oni byli nějak velcí tak jsem řvala že chci malého.No dali mi malého ale ten chudák nějak blbě na to koukal a já taky .Nejsem zrovna éterická bytost.No dali mi velkého, ale ono to bylo stejně jedno bylo mi blbě bála jsem se dědka co to měl na starosti jsme držela pod krkem a chtěla jsem dolů.Taky se stalo.Všichni odjeli na oslech jenom já ještě rozklepaná odcházela hrdě na lanovku, že jsem si nic nezlomila kdybych z osla žuchla.
Když jsem vyjela lanovkou tak jsem šla naproti manželovi který jel na tom oslovi,ale on mi šel zase naproti k lanovce,takže jsme se minuli.Hurá pak jsme se našli.Tak to byl pro mě zážitek ze Santoriny.
Odplouvali jsme krásně svítilo sluníčko a my byli u bazenu kde byli vždy nějaké programy.
Ráno jsme připlouvali do Athen,kde jsme jeli na výlet.No viděla jsem Atheny,ale nijak mi neoslovily.
Další den jsme připlulo na Korfu.Jelikož už jsem na Korfu byla a mám ho prochozené,tak jsme se rozhodli,že zůstaneme na lodi a využijeme bazenu.No to byla pohoda.Všichni z lodě šli do města a my tam zůstali na pár jedinců sami.Sluníčko pohodička pitíčko zmrzlinka no Havaj.
Také jsme měli na lodi tématické večery jako Italský,Bílá noc a 2 galavečery.Bylo to moc pěkné zpestření večerů.
Z Korfu jsme namířili do Kotoru.No to byl zážitek.Nic krásnějšího jsem neviděla.Byla jsem v sedmém nebi.To krásné starobylé městečko ty uličky a ještě k tomu nás provázela místní kapela námořníků v doprovodu hudby.Ještě teď se nemohu vzpamatovat a mohu říci ,že Kotor se mi libil moc .No a když jsem se nabažila Kotoru tak jsme se vydali zpět do Benátek,kde jsme se vylodili , dali kufry do autobusu a vydali se na lodní autobus na prohlídku Benátek.Benátky jsou krásné,počasí nám také přálo jen času už jsme moc neměli.
Nastoupili jsme do autobusu ,kde jsme dostali opět několik očkování,párečky ,kafíčko ,pivko zazpívali jsme si a mazali jsme zpět domů.V Brně na nás čekal zase mikrobusík a hurá směr Praha.
domů jsme dorazili ve 3 hodiny ráno.
Bylo to super!!!!!!! celá dovolená celá plavba o s tím že do dneška mám nateklé nohy z autobusu,ale to mi neodradí a už vyhlížíme jakou trasu zase poplüjeme
Chtěla bych touto cestou poděkovat užasné delegátce Zuzance a celé Rivieře tour za super připravenou plavbu. Díky!!!!!!!!
Ještě bych chtěla poděkovat že díky orbionu jsme se setkali s Pavlou, a Blankou s manželem,přesto,že jsme se nikdy neznali a neviděli. S Pavlou jsme se prvně setkali v autobuse a plavili se spolu a s Blankou v Kotoru kde byla na dovolené moc je títo zdravím.

Prosím omluvte mi přítomné chyby